انتشار یک خبر عجیب روند ماجرا را به کلی تغییر داد تا حدی که برخی پیش بینی کردند تمام این اتفاقات یک بازی تبلیغاتی بوده و علیرضا بیرانوند برای بالا بردن رقم قراردادش این اتفاقات عجیب و غریب را رقم زده است تا دوباره با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

روایتی از یک روز پر حاشیه و عجیب به کارگردانی بیرانوند/ بازار گرمی مدرن!

به گزارش قدس آنلاین، سرانجام علیرضا بیرانوند قرارداد خود را به دلیل عدم پرداخت مطالباتش با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد تا جنجال بزرگی در جامعه هواداری فوتبال به راه بیفتد!

صبح روز دوشنبه علیرضا بیرانوند ساعت 8:30 به میدان شیخ بهایی رفت تا در سازمان لیگ قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند، همزمان با حضور او در سازمان لیگ کانال های خبری از احتمال حضور او در باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با رقیب سنتی پرسپولیس خبر دادند، انتشار این خبر جنجال بزرگی به همراه داشت به گونه ای که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند مواضع تندی گرفتند و با انتشار استوری‌های جداگانه از پیگیری فوری و بلاک درنگ خود نسبت به این ماجرا خبر دادند.
همزمان با این موضع گیری‌ها،حجت کریمی در اظهارنظری شکفت انگیز در گفت و گو با رسانه ملی مذاکره باعلیرضا بیرانوند را تائید کرد در حالی که او روز یکشنبه این خبر را تکذیب کرده بود! با این اظهارنظر عجیب و غریب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خشمگین تر از همیشه در محلی خارج از باشگاه دور هم جمع شدند تا در این خصوص تصمیم گیری کنند ، همزمان با حضور اعضای هیئت مدیره یحیی گل محمدی هم در جلسه حاضر شد تا همه نگاه ها به پایان این جلسه دوخته شود.
پس از حدود دو ساعت جلسه به پایان رسید اما خبری از مصاحبه و توضیح شفاف در خصوص بیرانوند نبود،رفتار عجیب درویش در حین خروج از ساختمان محل برگزاری جلسه به قدری عجیب بود که هیچ کسی متوجه نشد چرا درویش به این شکل تصمیم گرفت از ساختمان خارج شود!

درویش در شرایطی که روی صندلی عقب خودرویش دراز کشیده بود، کتش را روی سرش انداخته بود که کسی او را نبیند، اما خبرنگاران متوجه حضور او در ماشینش شدند و با تصویربرداری از مدل استتار وی به نوعی چالشی جدید برای وی درست کردند.

اما یحیی گل محمدی برخلاف درویش با ژست بسیار غمگین و عصبانی در برابر خبرنگاران حاضر شد و با انتقاد شدید از درویش و مدیریت باشگاه صراحتا اعلام کرد که ما خیلی عقب هستیم!

او در ادامه به فضای جلسه اشاره کرد و با یک جمله گفت: جلسه خوبی نبود! 

دقایقی پس از این گفت و گو رسانه های خبری از درگیری لفظی بین درویش و گل محمدی خبر دادند و مدعی شدند مدیرعامل و سرمربی در جریان این نشست دچار لفظی شدیدی شدند به نوعی که بر سر یکدیگر داد و فریاد کشیدند و در نهایت بدون نتیجه جلسه تمام شده است! 

هرچند این خبر دقایقی بعد از سوی شهریاری تکذیب شد اما با توجه به روابط گل محمدی و درویش کاملا مشخص بود که در جلسه هیئت مدیره تنش وجود داشته با این حال سایت باشگاه پرسپولیس با کشیدن خط و نشان باشگاه استقلال را به دلیل هوایی کردن بیرانوند تهدید به شکایت کرد در صورتی که هیچ سند و مدرکی دال بر انجام رفتار غیر قانونی در کار  نبود با این حال آنها برای آرام کردن هواداران خود این موضوع را مطرح کردند.

در آن سو برخی رسانه های خبری مدعی شدند بیرانوند پیشنهاد حضور در استقلال را از عضو سابق هیئت مدیره استقلال دریافت کرده به همین دلیل اگر پیش پرداخت مدنظرش را از سوی این هوادار متمول پرداخت شود به استقلال ملحق خواهد شد.

در همین شرایط اما انتشار یک خبر عجیب روند ماجرا را به کلی تغییر داد تا حدی که برخی پیش بینی کردند تمام این اتفاقات یک بازی تبلیغاتی بوده و علیرضا بیرانوند برای بالا بردن رقم قراردادش این اتفاقات عجیب و غریب را رقم زده است تا دوباره با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

البته برخی منابع خبری نیز مدعی شدند ممکن است پای یک پیشنهاد خارجی در بین باشد به همین دلیل تمام این جار و جنجال ها به راه افتاد تا بیرانوند در میان پیشنهاد از سوی استقلال و حضور در پرسپولیس گزینه حضور در لیگ عربستان را انتخاب کند تا سود بیشتری از این رهگذر نصیب وی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.